Khaby Lame
, drugi najczęściej śledzony twórca na
TikToku
, którego obserwuje ponad
130 milionów osób
, nawiązał współpracę z marką
Hugo Boss
.
Lame pojawił się w kampanii obok Hailey Bieber, Kendall Jenner, modelki Joan Smalls, południowokoreańskiego aktora Lee Min-ho, rapera Future, boksera Anthony'ego Joshuy, tenisisty Matteo Berrettiniego i niemieckiej biegaczki Alici Schmidt.
Kampania powstała na pięćdziesiątą rocznicę powstania marki Boss i nosi nazwę
#BeYourOwnBoss.
Promuje nowe logo marki oraz zmianę koncepcji marki na bardziej swobodną.
Przypomnijmy, Khaby Lame zaczął publikować nagrania na TikToku po tym, jak w związku pandemią stracił pracę w fabryce we Włoszech.
Mężczyzna
wykorzystał impet viralowych i często dziwnych life hacków
, jak krojenie banana nożem, używanie dziwnych urządzeń do zakładania skarpet - odpowiadając na nie bezsłownymi, łatwymi do zrozumienia filmikami, w których wykonuje to samo zadanie w znacznie prostszy sposób.