Logo
  • DONALD
  • NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA CHCE ZATRUDNIĆ AGENCJĘ PR, ŻEBY OCIEPLIĆ WIZERUNEK SZPITALNEGO JEDZENIA

Narodowy Fundusz Zdrowia chce zatrudnić agencję PR, żeby ocieplić wizerunek szpitalnego jedzenia

27.07.2021, 10:53
Wirtualne Media informują, że
Narodowy Fundusz Zdrowia
chce zrealizować
kampanię na temat żywienia szpitalnego
. Akcja ma mieć charakter "informacyjno-edukacyjny", póki co trwa nabór ofert od agencji PR. 
Szpitalne jedzenie nie cieszy się w Polsce zbyt dobrą sławą, w mediach regularnie pojawiają się kolejne przykłady spleśniałego chleba albo absurdalnie skomponowanych posiłków. 
NFZ najwidoczniej chce wytłumaczyć Polakom, dlaczego tak to wygląda. Jak podają Wirtualne Media, celem kampanii ma być "edukacja" oraz "
zwrócenie uwagi na mechanizm planowania posiłków
, dostosowanych do jednostek chorobowych, z którymi zmagają się pacjenci szpitali". 


Agencja, którą wybierze NFZ, będzie odpowiedzialna m.in. za przygotowanie strony internetowej, materiałów edukacyjnych oraz organizację webinarów. 
Zobacz też: 

Hej, przypominamy tylko:

1. Szanujemy nawet ostrą dyskusję i wolność słowa, ale nie agresję. Przemocowe treści będą usuwane.

2. W komentarzach można swobodnie używać embedów z mediów społecznościowych.

3. Polecamy założenie konta, dzięki temu możesz zobaczyć wszystkie swoje dyskusje w jednym miejscu i dodać coś (👉 Sortownia), co trafi na stronę główną.

4. Jeżeli chcesz Donalda bez reklam, dołącz do naszych patronów: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA