Logo
  • DONALD
  • STARTUP, KTÓRY OBIECUJE ZMIANĘ AKCENTU HINDUSÓW NA INFOLINIACH NA "BARDZIEJ BIAŁY", ZYSKAŁ 130 MLN DOLARÓW DOFINANSOWANIA

Startup, który obiecuje zmianę akcentu Hindusów na infoliniach na "bardziej biały", zyskał 130 mln dolarów dofinansowania

16.10.2022, 13:30
Startup Sanas opracował rozwiązanie dla centrów obsługi klienta, które
modyfikuje głos operatora call center
. Narzędzie pozwala w czasie rzeczywistym
zmienić egzotyczną dykcję pracownika na bardziej amerykańską czy europejską
Inicjatywa zebrała już
ponad 132 miliony dolarów dofinansowania
od różnych podmiotów na rozwój narzędzia. Według danych Sanas ich rozwiązanie zwiększa o 31 proc. klarowność oraz jasność komunikacji między klientem oraz operatorem, a także 
podnosi poziom zadowolenia konsumenta
z obsługi centrum wsparcia o 25 proc. 
Pomysł zrodził się m.in. dzięki Massihowi Sarimandowi oraz Sharathowi Keyshev Narayanowi, którzy sami w przeszłości doświadczyli rasizmu ze strony wściekłych klientów, kiedy jeszcze pracowali w call center. W ten sposób założyciele startupu chcą chronić pracowników i zwiększyć komfort konsumentów.
Decyzja o użyciu Sanas zawsze będzie stała po stronie konkretnego operatora. Twórcy stworzyli to narzędzie tak, żeby kierownictwo nie mogło odgórnie włączyć filtra dźwiękowego na wszystkich stanowiskach.
Na stronie startupu pojawiło się
demo, które pokazuje możliwości programu
.
Zobacz też:

Hej, przypominamy tylko:

1. Szanujemy nawet ostrą dyskusję i wolność słowa, ale nie agresję. Przemocowe treści będą usuwane.

2. W komentarzach można swobodnie używać embedów z mediów społecznościowych.

3. Polecamy założenie konta, dzięki temu możesz zobaczyć wszystkie swoje dyskusje w jednym miejscu i dodać coś (👉 Sortownia), co trafi na stronę główną.

4. Jeżeli chcesz Donalda bez reklam, dołącz do naszych patronów: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA