Adrian Zandberg
udostępnił na swoim Twitterze tweeta z fragmentem artykułu
Polityki
zatytułowanym "Tata Maty" o Marcinie Matczaku. Pojawił się on w ostatnim numerze tygodnika. Autor tekstu Rafał Kalukin tak przedstawił w nim adwokata:
"Swoich krytyków nieco pogardliwie zbywa, że »mają problem z jego obecnością w mediach«. Dostaje się zwłaszcza młodej lewicy. (To słowa Matczaka): -
Wątpię, aby tacy ludzie byli gotowi pracować po 16 godzin na dobę
, żeby osiągnąć sukces. Indywidualne niepowodzenia bardzo często służą im potem jako uzasadnienia dla zmian systemowych".
Inny fragment tekstu
Polityki
o Matczaku brzmi:
"Wielkomiejskie zblazowanie progresywistów od sojowego latte przeciwstawia ambitnej młodzieży z prowincji, której - tutaj wskazuje na własne doświadczenia w zarządzaniu kancelaryjnymi stażystami - na ogół bardziej się chce i z zasady jest lepiej rokująca".
Zandberg postanowił zakpić z prawnika
, sugerując na Twitterze, że "ma silną psychikę":
Matczak nie pozostał dłużny politykowi Lewicy, przez co pomiędzy nimi wywiązała się dość długa
dyskusja:
Kłótnia Marcina Matczaka z Adrianem Zandbergiem, to nie jedyny temat obecny dziś w social mediach, który związany jest z nazwiskiem Matczak. Od rana szeroko komentowana jest informacja na temat tego, że syn prawnika, znany jako
Mata będzie miał własny zestaw w sieci restauracji McDonald’s
:
Serwis spottedlublin.pl informuje limitowany zestaw
33Mata
ma być dostępny w sieci restauracji od
18 października do 21 listopada
. W jego skład ma wchodzić Vanilla Matcha Latte (Matchak Latte), potrójny cheeseburger (potrójny ch33sburger) i średnie frytki. Zestaw ma kosztować 18 zł i można go będzie kupić wyłącznie poprzez wykorzystanie limitowanego kuponu w aplikacji McDonald’s.
Wcześniej amerykańska sieć współpracowała na takich zasadach m.in. z raperem Travisem Scottem, czy k-popowym boysbandem BTS. Na Twitterze pojawiło się wiele
wpisów krytykujących współpracę
: