fot. Instagram
Marka
Crocs
zaprezentowała
limitowany projekt obuwia
powstałego we współpracy z nowojorską projektantką,
Nicole McLaughlin
. Nowe Crocsy wyróżniają się
wbudowanym zestawem do survivalu
, obejmującym między innymi linkę, kompas i latarkę.
Projekt pod szyldem
Crocs x Nicole McLaughlin
jest trzecią odsłoną współpracy obuwniczej marki i aplikacji Footlockera,
Greenhouse
. Nowe Crocsy w Stanach są dostępne od 27 października, a na świecie - od 5 listopada. Ich cena to
79 dolarów
, czyli
ok. 313 złotych
.
Recenzując nowe Crocsy, serwis High Snobiety porównał je do wypuszczonego niedawno, limitowanego projektu autorstwa
Justina Biebera
. Nicole McLaughlin wzbogaciła go o akcesoria przydatne podczas wypadu w góry. Poza
latarką czołową, kompasem i paracordem
, nowe Crocsy zostały wyposażone w praktyczną
kieszonkę, karabińczyk i wodoodporną "skarpetkę"
.
Aplikacja Greenhouse, mająca wyłączność na sprzedaż nowych Crocsów w USA, poinformowała w środę, że limitowany projekt
wyprzedał się w ciągu jednego dnia
. W pozostałych krajach będzie można go kupić na stronie Crocsa oraz Footlockera.
fot. Instagram
fot. Instagram
fot. Instagram
fot. Instagram