fot. Youtube
Firma Cygames we współpracy z platformą do udostępniania wideo Bili Bili zrobiła niecodzienne show z wykorzystaniem najnowszej technologii z okazji jubileuszu gry Princess Connect Re:Dive -
1500 dronów LED wzbiło się synchronicznie w stronę nieba
tworząc postaci z gry. Fani mogli ujrzeć bohaterów takich jak Labyrista, Hiyori, Chika i Kyuoka.
Drony opowiadały fabułę gry w kropkowanej formie, gdzie postacie walczą z potworami. Aby jeszcze mocniej zaskoczyć uczestników imprezy, urządzenia skumulowały się w jednym punkcie i
utworzyły kod QR
, który po zeskanowaniu pozwalał otworzyć grę na urządzeniach mobilnych podczas pokazu.
To nie pierwszy raz, kiedy marki wykorzystują drony LED do kampanii marketingowych. 29 marca 2021 roku Genesis, luksusowa linia Hyundai’a,
wypuściła ponad 3000 dronów, aby zaprezentować nocny pokaz
z użyciem artystycznych choreografii. Show pobiło rekord świata Guinnessa w największej ilości bezzałogowych statków powietrznych unoszących się w powietrzu jednocześnie - firma wykorzystała w sumie 3281 dronów.