McDonald’s coraz aktywniej współpracuje z muzykami. Ostatnio swój własny zestaw miał raper
Travis Scott
:
Z amerykańską siecią fastfoodową współpracował również kolumbijski gwiazdo
r
J Balvin
.
Akcje marketingowe z gwiazdami muzyki zakończyły się sporym sukcesem, McD postanowił więc kontynuować współpracę i nieco rozszerzyć rynek.
W poniedziałek amerykański gigant ogłosił współpracę z BTS.
Współpraca z najpopularniejszym koreańskim boysbandem może okazać się strzałem w dziesiątkę - BTS to prawdziwy fenomen. Praktycznie z każdym nowym wypuszczonym numerem zespół bije rekordy. Singiel
Dynamite
zanotował na Spotify ponad
815 mln
odtworzeń
. Teledysk do piosenki w ciągu 24 godzin od premiery wyświetlono 101,1 miliona razy, co jest rekordem YouTube’a.
Sam zestaw "BTS Meal" będzie składał się z 10 kawałków Chicken McNuggets, średnich frytek, średniej Coli, Sweet Chili i sosów Cajun.
Niestety polskie k-poperki dostały prawdziwy cios w serce.
"BTS Meal" będzie dostępny w 50 krajach, ale na liście nie ma Polski. Zestaw będzie dostępny za to w na Węgrzech czy na Ukrainie.
K-poperki swoje niezadowolenie wyraziły oczywiście na Twitterze. Głownie pod tweetem McD.
Zważywszy na sporą popularność zespołu w Polsce jak i fakt, że Polska jest dużo większym krajem niż Węgry czy kraje takie jak Łotwa i Estonia, brak naszego kraju może faktycznie dziwić.