
Fot.: Artem Beliaikin - Unsplash / Fot.: @instagram - X / Fot.: @tiktok_us - X / Fot.: @facebook - X
Z badania Mediapanel wynika, że
Facebook
jest zdecydowanym liderem zasięgowym wśród platform społecznościowych w Polsce. W lutym bieżącego roku aplikację tę odwiedziło
25,37 mln
polskich internautów, którzy spędzili tam średnio po
14 godz., 34 min i 39 sek
w skali miesiąca. Zasięg platformy wyniósł 85,33 proc.
Instagram
przyciągnął w lutym
16,27 mln
użytkowników z naszego kraju, co dało mu 54,72 proc. zasięgu. Internauci odwiedzali tę platformę średnio na 5 godz., 12 min i 10 sek.Zbliżone notowania uzyskał
TikTok
, z którego korzystało
15,22 mln
Polaków (51,2 proc. zasięgu). Średni czas korzystania wyniósł 18 godz., 32 min i 33 sek.
Na czwartym miejscu uplasował się
Twitter
, który w lutym został odwiedzony przez
7,79 mln
polskich internautów. Dało to mu 26,2 proc. zasięgu. Użytkownicy korzystali z tego serwisu średnio przez 1 godz., 35 min i 13 sek.
Nieco niższą popularnością wśród Polaków cieszył się
Pinterest
, z którego w lutym korzystało
7,06 mln
użytkowników (23,76 proc. zasięgu). Średni czas korzystania z tego rozwiązania wyniósł 51 min i 41 sek.
W dalszej części zestawienia znalazł się
Snapchat
, który odnotował
5,78 mln
odwiedzających (19,45 proc. zasięgu). Użytkownicy korzystali z tej aplikacji średnio przez 2 godz., 32 min i 5 sek.
Linkedin
odwiedziło z kolei
4,6 mln
polskich internautów (15,48 proc. zasięgu), którzy spędzili tam przeciętnie po 20 min i 27 sek.
W lutym Reddit miał natomiast
3,13 mln
polskich użytkowników, co dawało mu 10,52 proc. zasięgu. Internauci korzystali z tego rozwiązania przeciętnie po 30 min i 36 sek.
Threads
zgromadził
2,49 mln
użytkowników z Polski (8,38 proc. zasięgu). Średni czas wyniósł 20 min i 26 sek.