PKP Polskie Linie Kolejowe
prowadzi stronę internetową
Portal Pasażera
, na której można sprawdzić rozkład jazdy, czy ewentualne opóźnienie pociągu i jego przyczynę. Okazuje się także, że dostępne jest także
sprawdzenie działania urządzeń stacyjnych
, które pomagają poruszać się osobom z niepełnosprawnościami, takich jak
windy, czy schody ruchome
.
Informacje o dostępności stacji dla osób z niepełnosprawnościami zawarte są w zakładce Katalog Stacji na Portalu Pasażera. Należy wpisać wybraną lokalizację, a następnie kliknąć w piktogram osoby na wózku. Wówczas pojawią się informacje o ewentualnych usterkach wind, schodów ruchomych czy urządzeń przyschodowych wraz z terminami ich planowanej naprawy.
PKP Polskie Linie Kolejowe przygotowały także
aplikację Sprawny Peron
, za której pośrednictwem pasażerowie
mogą zgłaszać różnego rodzaju usterki
, które występują na peronach i drogach dojścia do nich.