Piwo
Tyskie
w ostatnim czasie angażowało się w
akcje marketingowe
, które mają
łączyć ludzi
. Pod koniec stycznia marka zaprosiła Marcina Najmana i Krzysztofa Stanowskiego, żeby pogodzili się na piwie.
Tyskie próbowało również pogodzić znanych z odmiennych poglądów politycznych czytelników tygodników
Newsweek
i
Sieci
, a także zorganizowało kampanię, w której zwróciło się z prośbą do Irlandczyków o to, by kibicowali Polsce w czasie Euro 2020.
Teraz marka wystartowała z
kampanią świąteczną pod hasłem
"przejdźmy na TY ponad przedziałami"
.
W jej ramach
specjalny pociąg "Tyskie" przyjechał do miasta Żywiec
, w którym znajduje się konkurencyjny browar. Wjazd Tyskiego do Żywca to gest zapraszający do świątecznego spotkania.
W ramach świątecznego prezentu pociąg przywiózł dla jednego z żywieckich pubów beczkę świeżo uwarzonego piwa.
Pociąg Tyskiego był już elementem zeszłorocznej kampanii świątecznej. W tym roku marka postanowiła przenieść go jednak do rzeczywistości. Pociąg odwiedził już Warszawę, Tychy, Poznań i Żywiec.