Przed i w trakcie
Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Rosji
media zalały reklamy z polskimi piłkarzami i ich trenerem
Adamem Nawałką
. Gdy okazało się, że piłkarze grają dobrze tylko w reklamach, zaczęli być obciążeniem dla firm, które w nich zainwestowały
Trener reprezentacji Polski był jednym z tych, który zgarnął najwięcej intratnych kontraktów. Reklamował między innymi: napój izotoniczny, parówki, piwo, telefonię komórkową, a także telefony marki Samsung.
Po przegranych meczach z
Senegalem
i
Kolumbią
zaczęło się narzekanie na to, że nasza kadra zbyt często gra w reklamach, zamiast trenować i przygotowywać się do turnieju. Niektóre firmy postanowiły zareagować natychmiast. Po nieudanych dla Polaków meczach Samsung reklamy z Nawałką natychmiast zastąpił nowymi spotami z
Anją Rubik
.
Warto dodać że Anja Rubik prowadzi kampanię popularyzującą pozytywną seksualność. Jej strona
sexed.pl
jednak nie działa.