19 lutego
Agencja Mienia Wojskowego
uruchomiła nową "mikrostronę" skierowaną do
osób zainteresowanych ofertą
AMW. Pod adresem
wtwoichrekach.amw.com.pl
umieszczono videoblogi, sklep internetowy i
filmowe historie
, których motywami są
powojskowe rekwizyty
.
Ich bohaterowie pokazują, jak wykorzystują rzeczy pochodzące z wojska. Projektantka
Lena tworzy kolekcję ubrań
inspirowanych umundurowaniem, zakochany
Adam odnawia dla dziewczyny terenowy samochód
, a
Filip szuka nieruchomości
, w której chce otworzyć bar na plaży.
W videoblogach pokazano, jak
krok po kroku wydzierżawić od AMW nieruchomość
czy działkę albo kupić powojskowy sprzęt.
Zarówno filmom, jak i sprzedawanym w sklepie internetowym artykułom towarzyszą
profesjonalne
, stworzone przez agencję
opisy.
"
Lato w płaszczu?
Nikomu nie życzymy. Na szczęście letni płaszcz wojsk lotniczych sprawdzi się nie tylko chłodnym latem.
Noś śmiało jesienią i wiosną, a letnie uczucia związane z niewyjściową nazwą z czasem zamienią się w coraz cieplejszą relację
".
"Co w sklepie z powojskowym sprzętem robi chusteczka do nosa? Oczywiście czeka na kupca. Stylowa krata, dobra jakość i pociągająca cena, sprawiają, że
przypadnie do gustu nie tylko adeptom starej szkoły wycierania nosa"
.
Jak czytamy na stronie AMW, zadaniem "W Twoich rękach" jest "
zaciekawienie ofertą
i przedstawienie sposobu działania AMW, a głównym celem - zachęta do odwiedzin strony internetowej i zakupów w AMW".
AMW przy okazji uruchomienia strony poinformowało też, że
sklep internetowy
, który uruchomiono w czerwcu 2018 roku wygenerował już
przychód w wysokości ponad miliona złotych
. Przez osiem miesięcy złożono blisko 10 tysięcy zamówień.