Jak informują Wirtualne Media,
Biedronka
zarejestrowała właśnie znaki towarowe dotyczące nowych gangów: Fantastyczniaków, Planeciaków i Produkciaków. Pod jedną z tych nazw wkrótce ruszy nowa akcja lojalnościowa.
Sieć prowadzi akcję z "gangami" od 8 lat, zaczęło się od Gangu Świeżaków, potem były jeszcze m.in. Słodziaki, Swojaki, Fajniaki i Bystrzaki, a w 2023 - Mocniaki. Nowa akcja wystartuje pod koniec sierpnia, choć nie wiadomo jeszcze pod którą z nowych nazw.
Z informacji Wirtualnych Mediów wynika natomiast, że w ostatnim czasie Biedronka zarejestrowała w Urzędzie Patentowym RP znaki towarowe
Gang Fantastyczniaków
i
Gang Planeciaków
. Natomiast w Urzędzie Unii Europejskim ds. Własności Intelektualnej -
Gang Produkciaków.
Wszystkie trzy znaki zgłoszono w wielu kategoriach m.in. muzyka, filmy, media, gry komputerowe, gry, zabawki, usługi reklamowe czy organizacja konkursów. Biedronka wykupiła też domeny internetowe odpowiadające nowym gangom.
Przedstawicielka Biedronki w rozmowie z Wirtualnymi Mediami potwierdza, że nowa akcja lojalnościowa ruszy pod koniec sierpnia.
- Nasza najnowsza akcja lojalnościowa tradycyjnie
wystartuje pod koniec sierpnia
i wówczas będziemy komunikować jej szczegóły. Wiemy, że nasi klienci z niecierpliwością czekają na jej kolejną odsłonę. Mamy nadzieję, że tegoroczna kampania będzie się cieszyła takim samym zainteresowaniem, jak wszystkie poprzednie - mówi Aleksandra Surdyk.