Amazon
wyemitował już cały
sezon serialu
Władcy Pierścieni: Pierścieni władzy
.
Wiadomo, że wyprodukowany zostanie drugi sezon, a twórcy od początku nie ukrywali, że chcieliby zrobić
pięć sezonów
serialu i mają na nie plan.
Według krążących plotek na produkcję serialu wydano około
500 mln dolarów.
Znaczna jego część została poświęcona na reklamę produkcji. Nielsen przygotował
raport dotyczący oglądalności serialu.
Okazuje się, że aż
71% widzów
Władcy Pierścieni: Pierścieni Władzy to osoby mające
35 lat lub więcej
. Co istotne jeśli chodzi o konkurencyjną produkcję
Ród smoka
, to osoby w przedziale od 18 do 49 lat stanowiły 68%.
Oznacza to, że młodsi widzowie preferują oglądać serial produkcji HBO. Potwierdzają to także w wyniki z mediów społecznościowych. Hasło #TheRingsofPower na TikToku zostało wyświetlone 656 milionów razy, z kolei analogiczne hasło #HouseoftheDragon obejrzało aż 5,4 miliardów użytkowników. Podobnie jest z wynikami wyszukiwania w Google Trends.
Serwis filmomaniak.pl wskazuje, że największym problemem
Pierścieni Władzy
jest
niskie zaangażowanie widzów w sieci,
a to może przełożyć się na to, że zainteresowanie produkcją
będzie stale spadać
, co przełoży się na oglądalność.