fot. East News
Wywiad Meghan Markle i księcia Harry’ego z Oprah Winfrey na łamach CBS obejrzało ponad 17 milionów osób
, a sam temat nie schodzi z ust mieszkańców całego świata. Jak się okazało, sukces osiągnęła nie tylko stacja telewizyjna, ale także
producent mebli
, na których ex-para królewska zasiadała podczas emisji programu.
Jak podaje portal Adage, producent mebli ogrodowych
Christopher Knight Brands odnotowuje kilkuprocentowy wzrost sprzedaży
, ponieważ wszyscy chcą mieć krzesła, takie jak te, na których siedzieli Meghan i Harry.
Zgodnie z przekazem NBC News,
popularnością cieszą się także meble do złudzenia przypominające te z wywiadu
- dostępne między innymi w sieci Walmart.
Brzmi jak szaleństwo, jednak osoby śledzące rodzinę królewską od lat zauważają tak zwany
"efekt Kate"
, który opisuje wpływ ubioru księżnej Cambridge na trendy w Wielkiej Brytanii. Często
marki modowe odnotowują dzięki temu wzrost sprzedaży nawet o kilkadziesiąt procent
. Tutaj również można mówić o "efekcie Meghan", choć na nieco mniejszą skalę. Jest to związane z zakresem tematów, które były poruszane podczas wywiadu z Oprah - była księżna Sussex mówiła m.in., że życie w rodzinie królewskiej doprowadziło ją do myśli samobójczych i
zarzuciła Pałacowi Buckingham obojętność i rasizm
.