Logo
  • DONALD
  • KAMPANIA REKLAMOWA PLAYSTATION 5 WEDŁUG MIESZKAŃCÓW LONDYNU WJECHAŁA ZA MOCNO I WYWOŁAŁA KRYTYKĘ

Kampania reklamowa PlayStation 5 według mieszkańców Londynu wjechała za mocno i wywołała krytykę

22.11.2020, 07:00
W
Londynie
w ramach kampanii promującej
premierę PlayStation 5
zmieniono oznakowanie na niektórych stacjach metra. Akcja spotkała się z mieszanymi reakcjami internautów, którzy
zarzucają zarządowi transportu sprzedajność
.
Akcja w największej mierze dotyczy stacji
Oxford Circus
, na której logo metra zostało zastąpione symbolami znanymi z padów PlayStation.
Choć zmiany są tymczasowe, internauci mają radykalne opinie. 
"Wysiadłem na stacji Oxford Circus i zobaczyłem to...
Kocham marketing PlayStation
" - napisał jeden z internautów.
"
Ładna, ikoniczna, śmiała i nienachalna
" - komentuje kampanię kolejny.
Są też użytkownicy Twittera, którzy mają skrajnie inne opinie.
"Ta
okropna komercjalizacja przestrzeni publicznej
i oznakowania to równia pochyła" - napisał jeden z internautów, który określił akcję mianem "dołującej".
"
Przerażający atak na obywatelską przyzwoitość
" - dodaje kolejny.
Konsola PlayStation 5, która swoją premierę miała w czwartek, wyprzedała się
w ciągu kilku minut
.
Zobacz też:

Hej, przypominamy tylko:

1. Szanujemy nawet ostrą dyskusję i wolność słowa, ale nie agresję. Przemocowe treści będą usuwane.

2. W komentarzach można swobodnie używać embedów z mediów społecznościowych.

3. Polecamy założenie konta, dzięki temu możesz zobaczyć wszystkie swoje dyskusje w jednym miejscu i dodać coś (👉 Sortownia), co trafi na stronę główną.

4. Jeżeli chcesz Donalda bez reklam, dołącz do naszych patronów: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA