W
Londynie
w ramach kampanii promującej
premierę PlayStation 5
zmieniono oznakowanie na niektórych stacjach metra. Akcja spotkała się z mieszanymi reakcjami internautów, którzy
zarzucają zarządowi transportu sprzedajność
.
Akcja w największej mierze dotyczy stacji
Oxford Circus
, na której logo metra zostało zastąpione symbolami znanymi z padów PlayStation.
Choć zmiany są tymczasowe, internauci mają radykalne opinie.
"Wysiadłem na stacji Oxford Circus i zobaczyłem to...
Kocham marketing PlayStation
" - napisał jeden z internautów.
"
Ładna, ikoniczna, śmiała i nienachalna
" - komentuje kampanię kolejny.
Są też użytkownicy Twittera, którzy mają skrajnie inne opinie.
"Ta
okropna komercjalizacja przestrzeni publicznej
i oznakowania to równia pochyła" - napisał jeden z internautów, który określił akcję mianem "dołującej".
"
Przerażający atak na obywatelską przyzwoitość
" - dodaje kolejny.
Konsola PlayStation 5, która swoją premierę miała w czwartek, wyprzedała się
w ciągu kilku minut
.