To nie jest dobry czas dla Sergiusza Górskiego, który znany jest w sieci jako
Nitrozyniak
. Youtuber stracił ostatnio swoje dwa kanały, a teraz do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynęła
skarga na jego markę produktów CBD
.
Na początku grudnia na youtubowym kanale Nie wiem, ale się dowiem, pojawił się materiał analizujący twórczość Górskiego. W nagraniu przedstawiono, w jaki sposób influencer zdobył sławę i jak wygląda jego działalność. Wskazano przy tym, że może być on zagrożeniem dla najmłodszych widzów, ponieważ Nitro od początku budował swoją społeczność na
poniżaniu ludzi oraz na konfliktach
grupowych czy prywatnych.
Chwilę po publikacji materiału z YouTube'a
usunięto oba kanały Nitrozyniaka
, w tym ten główny, mający ponad 2,4 mln subskrybentów.
Teraz UOKiK sprawdzi markę produktów konopnych CBDexe, w której ofercie znajdziemy olejki i susz z CBD czy herbaty konopne. Nitro prowadzi firmę ze swoim kolegą z branży - Rafałem "Takefunem" Górniakiem.
Już wcześniej branżowy portal konopny Weednews wskazał, że klienci CBDexe nie otrzymują certyfikatów potwierdzających, że produkty opisane jako "full spectrum" faktycznie zawierają pełne spektrum kannabinoidów. Na stronie marki znajduje się także szereg nieprawdziwych informacji na temat działania produktów CBD i CBG.
- Materiał jest obecnie w trakcie analizowania - poinformowało biuro prasowe UOKiK na zapytanie portalu Wirtualne Media.