Facebook/Marketing przy kawie
Warszawski butik
Moliera 2
sprzedający luksusowe ubrania i dodatki prowadzi nową
kampanię reklamową
. Jej hasło brzmi:
"Szczęśliwa żona to szczęśliwy mąż, dlatego nowe buty kupuję z myślą o nim"
. Billboardy ze sloganem pojawiły się w centrum miasta, marka promuje się nim też w mediach społecznościowych.
Pod grafiką z hasłem, która ukazała się na facebookowym profilu sklepu, szybko pojawiło się
wiele negatywnych komentarzy
, w których
firma oskarżana jest o seksizm
.
"Nie wiem
kto wam podrzucił to seksistowskie i przykre copy
, ale powinniście zakończyć z tą osobą współpracę. A przy okazji
postukać się obcasem w czerep
".
"
Naprawdę uważacie, że to fajny przekaz dla kobiet w 2019 roku?
Kupowanie szpilek z myślą o mężu? Jesteście luksusowym butikiem, a komunikujecie się jak bardzo, bardzo słaba marka" - czytamy w komentarzach.
Firma na Facebooku na komentarze nie odpowiada, ale sprawę skomentowała Dominika Dadas z działu PR sklepu. Jak tłumaczy, layout reklamowy
"ma formę mema"
i z założenia ma bawić.
-
Absolutnie nie należy go odczytywać dosłownie.
Naszym celem nie było budzenie negatywnych skojarzeń ani jakakolwiek obraza uczuć - wyjaśnia.