The New York Post podaje, że
Playboy
po trzech latach nieobecności
wraca na rynek.
Magazyn zniknął z rynku w marcu 2020 roku. Było to związane m.in. z pandemią.
- Byliśmy zmuszeni do przyspieszenia prowadzonych wewnętrznie rozmów: jak przekształcić nasz drukowany produkt w USA, żeby lepiej odpowiadał temu, czego konsumenci dzisiaj chcą, i tak wykorzystać nasze możliwości tworzenia treści, tak żeby angażować się w dyskusje kulturowe codziennie, a nie jedynie co trzy miesiące - uzasadniał wówczas szef Playboy Enterprises, Ben Kohn.
Teraz po trzech latach przerwy czasopismo ma wrócić na rynek, jednak
nie w wersji papierowej a cyfrowej
. Ma mieć odmienioną wersję. Zamiast przedstawiać legendarne króliczki
Playboya
, będzie
promować młodych twórców i treści nie tylko dla dorosłych
. Playboy ma być teraz
alternatywą dla innych serwisów z nagością, takich jak np. OnlyFans.
New York Post podaje, że Playboy chce
rozwinąć platformę bardziej ekskluzywną
, bezpieczną i stojącą na wyższym poziomie. Według dziennika nie będzie ona jednak dostępna dla wszystkich. Będzie
obowiązywała selekcja
i to wydawca zadecyduje, kto może do niej dołączyć.
Playboy
w nowej wersji ma się pojawić w najbliższych miesiącach. Pierwsza okładka nowej wersji magazynu przedstawia
Amandę Cerny
, która tworzy content dla marki.