Fot. Facebook: Biedronka, LISEK - Nowy Gatunek Sklepu
Z okazji Halloween sklep internetowy
Lisek
opublikował na swoim profilu serię memów. Motywem przewodnim był
dostawca przebrany za biedronkę
, a opisy nawiązywały do żartów z alejek zastawionych paletami i metrowych paragonów.
Biedronka odpowiedziała na post Liska. Sieć opublikowała swoje logo w kapeluszu czarownicy, lecące na palecie. "Strachy na lachy, a u nas jakość i cena - codziennie najlepsze!
Dzięki, drogi Lisek! Chętnie Cię wyręczymy nie tylko w Halloween!
🎃" - napisano.
Nie spodobało się to części klientów, którzy skrytykowali podejście Biedronki. Ich zdaniem zamiast dołączania do żartów i wypytywania o pojedyncze sklepy, w których ktoś zgłasza nieporządek, sieć powinna przyjąć pokorniejszą postawę i zacząć inwestować więcej w pracowników oraz zadbać o czystość sklepów.
Biedronka nie wycofała się ze swojej strategii i zdaniem internautów przyjęła pasywno-agresywną postawę.
Fot. Facebook: Biedronka
Fot. Facebook: Biedronka
Fot. Facebook: Biedronka
Fot. Facebook: Biedronka
Profil sklepu
zarzeka się, że nie usuwa komentarzy
, jedynie ukrywa te, które "są niezgodne z zasadami netykiety".
Biedronce odpowiedział także Lisek:
Fot. Facebook: Biedronka