Jak wynika z najnowszych badań Nielsen Audience Measurement, liderem oglądalności wśród
kanałów informacyjnych
w listopadzie wciąż było
TVN24
. Stacja traci jednak widzów. Średni dobowy udział TVN24 wyniósł
4,34%,
po spadku względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o
6,98%
.
Zyskuje z kolei
TVP Info
, którego dobowy udział to 3,76%. W porównaniu do listopada 2018 to
wzrost o 5,09%
. Tym samym TVP Info zajmuje drugie miejsce w rankingu oglądalności stacji informacyjnych.
Trzeci jest
Polsat News
i to on zyskał najbardziej. W zeszłym miesiącu kanał miał 1,26% udziału, po wzroście względem listopada 2018 roku o 26,1%. Kolejne są
TVP3
(udział na poziomie 1%) i
TVN24 BiS
(0,37%).
Najwięcej straciła
Superstacja
, która spadła z szóstej na siódmą lokatę. Po zmianach programowych jej wynik zmniejszył się aż o 58,96% do 0,06% udziału.