Adidas.pl ruszył z kampanią reklamowo-społeczną, która bezwstydnie wykorzystuje
zdjęcia kobiecych piersi
. Na stronie internetowego sklepu wyświetla się siatka z fotografiami biustów, które mają zachęcić do noszenia sportowych staników.
Marka odzieżowa zwraca uwagę na problem nieodpowiednio dobranej bielizny sportowej, która nie spełnia później swojej podstawowej roli.
"
Ponad 90% kobiet nosi biustonosz sportowy w nieodpowiednim rozmiarze
, przez co nie otrzymują potrzebnego wsparcia. Stworzona z myślą o każdym rodzaju aktywności i dopasowania nowa kolekcja biustonoszy sportowych w rozmiarach dla wszystkich kobiet zmienia zasady gry" - informuje producent.
Estetyka kampanii do jednych trafi, do innych nie, ale nie to jest istotne. Regulamin Google przewiduje, że wejście na stronę ze zdjęciami lub obrazami przedstawiającymi ludzi z odsłoniętymi intymnymi częściami ciała powinno być
poprzedzone odpowiednim komunikatem
, na przykład zapytaniem o to, czy użytkownik jest pełnoletni.
W przypadku strony Adidas.pl, internauta nie otrzymuje żadnego ostrzeżenia o treściach dla dorosłych. Nic dziwnego, że reklama została szybko zweryfikowana i zdjęta ze sklepu. Na ten moment
biusty zostały zastąpione
kobietami trenującymi różne sporty, oczywiście w odzieży Adidasa.