Logo
  • DONALD
  • CZECHY: ROSSMANN TESTUJE AUTOMATY DLA KLIENTÓW DO PONOWNEGO NAPEŁNIANIA BUTELEK

Czechy: Rossmann testuje automaty dla klientów do ponownego napełniania butelek

16.01.2020, 08:30
Czeski
Rossmann
rozpoczął
testowanie automatów
, które pozwalają
ponowne napełnianie butelek
. Sieć chce, aby tym sposobem klienci
ograniczali kupowanie chemii w plastikowych opakowaniach
i minimalizowali ilość produkowanych śmieci. 
Automaty stanęły w sklepach w
Pradze, Libercy, Pardubicach, Brnie i Czeskich Budziejowicach
. Przygotowano je we współpracy z firmą Henkel. 
W maszynach można napełnić własne butelki produktami popularnych marek, m.in. p
łynem do mycia naczyń, płynem do prania i do płukania tkanin
a także
szamponem do włosów
i
żelem pod prysznic
Rossmann szeroko promuje akcję. Aby zachęcić klientów do udziału w niej rozdawał m.in. puste butelki wielorazowego użytku. Zachęca też do używania rozpowszechniania akcji w mediach społecznościowych i używania dedykowanego hasztagu #denbezobalu.
 
 

Hej, przypominamy tylko:

1. Szanujemy nawet ostrą dyskusję i wolność słowa, ale nie agresję. Przemocowe treści będą usuwane.

2. W komentarzach można swobodnie używać embedów z mediów społecznościowych.

3. Polecamy założenie konta, dzięki temu możesz zobaczyć wszystkie swoje dyskusje w jednym miejscu i dodać coś (👉 Sortownia), co trafi na stronę główną.

4. Jeżeli chcesz Donalda bez reklam, dołącz do naszych patronów: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »

Źródła:

2. Spolupráce * Jak jste si většina z vás asi všimla ve stories, co jsem dávala po cestě z vlaku, byla jsem pozvaná na tiskovou konferenci @rossmann_cz a @henkel. Jedná se o kampaň, kdy Rossmann do svých prodejen postupně zavádí bezobalovou drogerii. V praxi to pak vypadá tak, že si zakoupíte znovuplnící obal za 19,90 Kč, dostanete na něj nálepku a pak už jej můžete využívat stále dokola. Jedná se o celkem osm produktů z řad Beauty care a Home care. Z řady Beauty care jsou to produkty Nature Box - šampon pro suché vlasy, šampon pro barvené vlasy, sprchový gel a tekuté mýdlo Fa. Z řady Home care si pak můžete načepovat prací gel Persil Sensitive, Persil na barevné prádlo, aviváž Silan Sensitive a prostředek na mytí nádobí Pur. Jedná se o tyto produkty, neboť zrovna ty jsou zákazníky nejoblíbenější a nejnakupovanější. Z hlediska ekologie je tak nejvýhodnější začít zrovna s těmito značkami. Je to pilotní část projektu a pokud se první krůčky osvědčí, "drogerie bez obalů" budou se ob...https://www.instagram.com/p/B4iWNT_HanV/
Pokaż więcej (1)
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA