Media społecznościowe są już jednym z najpopularniejszych nośników reklamy. Postawić na nie postanowiła również sieć KFC, która
stworzyła wirtualnego influencera.
Ma on przypominać
założyciela marki Harlanda Sandersa.
Influencer ma wystylizowane siwe włosy i tatuaż na brzuchu
"Tajny przepis na sukces".
Za realizację projektu odpowiada agencja reklamowa
Wieden + Kennedy Portland.
Hej, przypominamy tylko:
1. Szanujemy nawet ostrą dyskusję i wolność słowa, ale nie agresję. Przemocowe treści będą usuwane.
2. W komentarzach można swobodnie używać embedów z mediów społecznościowych.
3. Polecamy założenie konta, dzięki temu możesz zobaczyć wszystkie swoje dyskusje w jednym miejscu i dodać coś (👉 Sortownia), co trafi na stronę główną.
"Przepraszam bardzo, ale wydaje mi się, że nie powinniśmy być obojętni na takie przejawy ksenofobii, jak były w poprzedniej kategorii". Zobacz więcej »