The Onion Daily
to strona nawiązująca tytułem do popularnego w Stanach serwisu
The Onion
(cebula), specjalizującego się w zmyślonych wiadomościach, w których nie brakuje poczucia humoru.
Taki satyryczny serwis
"ASZdziennik"
ma też
Tomasz Lis
w swojej grupie
naTemat
(90% Aszdziennika należy do spółki Tomasza Lisa, a tylko 10% do jego założyciela Rafała Madajczaka). Kilka formatów żartów stało się
znakiem rozpoznawczym serwisu
, na przykład:
"dramat ......, chciał tylko ......, a wyszło ......."
.
Ta formuła zaczęła być używana przez
wyraźnie prorządowy
i anonimowy The Onion Daily:
Jest to
kolejna próba rządu stworzenia propagandy, która będzie choć trochę śmieszna
. Do tej pory padały kolejno:
Studio YaYo, Kukiełkowy Świat Basi
, która skończyła się aferą z antysemickim filmikiem krytykującym WOŚP. Podobną porażką okazała się być podróbka serialu
Ucho Prezesa
o Rafale Trzaskowskim, nagrana podczas warszawskiej kampanii prezydenckiej.
Przypomnijmy, ale ostrzegamy, możecie poczuć ciarki: