Dotychczas
slogan na głównej stronie Facebooka brzmiał: "To jest (i zawsze będzie) darmowe!"
. Okazuje się jednak, że
Facebook "po cichu" postanowił go zmienić.
Hiszpańska redakcja Business Insidera sprawdziła zmiany na stronie Facebooka z pomocą internetowego archiwum Wayback Machine. Okazuje się, że między 6 a 7 sierpnia doszło do zmian sloganu. Teraz brzmi on
"To szybkie i proste".
Hiszpańskie wydanie serwisu skontaktowało się z Facebookiem w tej sprawie, jednak firma nie chce wyjaśnić, skąd ta zmiana.
Firma zdecydowała się odejść od starego sloganu, zgodnie z którym platforma miała być darmowa i wszyscy mieli z niej korzystać dzięki modelowi biznesowemu opartemu na reklamach.
-
Facebook nie jest darmowy ani nigdy taki nie był
- komentuje prawnik i ekspert ds. prawa cyfrowego José Antonio Castillo w rozmowie z hiszpańską redakcją Business Insidera.
-
Walutą Facebooka były i nadal są dane osobowe użytkowników.
Nigdy nie była ona jednak darmowa, ponieważ nasze dane są wiele warte - podkreślił.