Influencerzy
prześcigają się w sposobach na promocję i zdobywanie nowych obserwujących.
Gwiazdy posiadające miliony czy nawet setki milionów "fanów" są niezwykle atrakcyjne dla reklamodawców.
Jak wynika z opublikowanego raportu przygotowanego w oparciu o instagramowe narzędzie Hopper HQ,
pojedynczy promocyjny post opublikowany przez Kylie Jenner kosztuje reklamodawców 1 266 000 dolarów.
Na drugim miejscu w rankingu znalazła się
Ariana Grande,
która za jeden opublikowany post może otrzymać nawet
996 000 dolarów.
Dalej w rankingu znaleźli się
Cristiano Ronaldo, Kim Kardashian i Selena Gomez
, którzy za jeden post otrzymują blisko lub ponad 900 000 dolarów.
Przypomnijmy, że choć największe gwiazdy radzą sobie świetnie,
zwiększająca się z roku na rok populacja influencerów
spowodowała już
wyraźny spadek zaangażowania fanów
. Okazuje się, że ludzie są
coraz mniej zainteresowani postami sponsorowanymi: