Popularność lodów
Ekipa
, które powstały ramach współpracy firmy Koral z youtuberem
Frizem
, przeszła chyba nawet najśmielsze oczekiwania producenta. Lody trafiły do sklepów w marcu i niemal od razu ich zabrakło, kolekcjonerskie papierki sprzedawane są na portalach aukcyjnych, a Lidle i Biedronki szturmują klienci.
Koral informuje właśnie, że współpraca z Frizem wchodzi w
następny etap
. Wkrótce do sprzedaży trafią
lody w rozmiarze XL
, firma planuje również zwiększyć produkcję: uruchamia dodatkową linię, dzięki której
na dobę
będzie wytwarzanych aż
milion lodów Ekipy.
Do sklepów rozwozić je będą specjalnie obrandowane ciężarówki.
-
Zamówienia napływają lawinowo
z całej Polski, zarówno ze strony sieci handlowych, jak i niezależnych punktów sprzedaży.
Lody Ekipy sprzedają się co najmniej 300 procent lepiej niż jakiekolwiek wcześniejsze nowości produktowe w przeszło 40-sto letniej historii tej firmy
. Nieprawdopodobny popyt skłonił nas do uruchomienia dodatkowej linii produkcyjnej, która pozwoli wytwarzać ok. 1 mln sztuk lodów na dobę. Nadal pracujemy również nad poprawą dostępności poprzez poszerzenie kanałów dystrybucji - tłumaczy Piotr Gąsiorowski, szef marketingu w firmie Koral.