"Pokutuje przekonanie, że w Polsce „dorobi się” ten, kto ukradnie albo dostanie. Chcemy tak myśleć,
bo boimy się przyznać do własnego braku ambicji
. Wolimy odkładać wszystko na jutro. Marzyć, ale nic z tymi marzeniami nie robić. Chcemy mieć, ale
boimy się wychylić. Nie on.
Nie w tym czasach. Nie, kiedy wszystko jest w zasięgu ręki."
Tak zaczyna się jeden z artykułów o
Pawle Blicharskim
. I fajnie. Tylko, że
artykuł jest sponsorowany
i raczej nie został napisany przez obiektywnego dziennikarza zafascynowanego historią
19-latka
, który sam nazywa się
"królem życia"
.
Lista działalności w które angażuje się Blicharski jest faktycznie imponująca. Ma on własną markę odzieżową Pablo Wear, jest właścicielem drużyny kolarskiej, w której sam występuje, właścicielem portalu o kolarstwie, ma też agencję interaktywną, firmę produkującą skarpetki kolarskie, a w międzyczasie jest menadżerem dwóch DJ-ów, oraz prowadzi projekt
www.krolzycia.eu
.
KRÓLŻYCIA.EU
to projekt mający na celu ukazanie, że można dokonać rzeczy niemożliwych.
Pomaga tworzyć życie marzeń
, aby poczuć się szczęśliwym i spełnionym człowiekiem. Inspiracja, motywacja, chęć zmiany na lepsze! -
informuje strona krolzycia.eu.
To jednak nie wszystko. Paweł napisał też książkę. Oczywiście o tym, jak osiągnąć sukces. Jej tytuł alarmuje:
"XXI wiek choroba przeciętności. Przestań być częścią wieku klonów".
Ma ona pomóc innym spełnić swoje marzenia.
Jak przeczytamy w artykułach sponsorowanych na temat książki:
- Ta książka może zmienić sposób myślenia młodego pokolenia.
Pokazać, że można, jeśli się tylko chce, a przeciwności i braki o niczym nie przesądzają.
"Na co czekasz?" - pyta na stronie książki autor i zaznacza, że "możliwość zmiany życia leży w twoich rękach, a wszystkie zawarte w podręczniku informacje ukazują, jaki ten świat jest piękny. Niedługo sam się o tym przekonasz!" Chyba, że nie kupisz książki, to wtedy nie.
Generalnie, już to wszystko gdzieś widzieliśmy...