Dyrektor operacyjna LOT Cabin Crew, Katarzyna Richter,
na swoim profilu na Facebooku
skomentowała wygląd pracowników British Airways.
Niestety, nie były to pochwały.
-
Niewypastowane buty, dziury w rajstopach, opinający się mundur, podwójny podbródek, psujące się i nierówne zęby, fryzura w nieładzie.
Jeśli o resztę obowiązków dbają jak o swój wygląd to... nie, nie poddam się efektowi aureoli i nie będę wyciągać wniosków dotyczących kompetencji zawodowych na podstawie wyglądu - można było przeczytać w
usuniętym już wpisie.
Bloger,
który umieścił angielskie tłumaczenie wypowiedzi Richter na profilu
A Fly Guy's Cabin Crew Lounge
na Facebooku,
zauważył, że zdjęcia opisywane przez kobietę wykonano bez zgody fotografowanych.
We wpisie
podkreślono
również
krótki staż Richter na obecnie piastowanym stanowisku.
Wpis wywołał
wiele krytycznych komentarzy
.
W jednym z nich do sprawy odniósł się LOT.
Przedstawiciele polskiego przewoźnika wyjaśnili, że
polityka firmy zabrania komentarzy dotyczących pracowników konkurencji.
Przewoźnik we wpisie zapewnił, że
zbada sprawę
PLL LOT przesłał też oficjalne stanowisko w tej sprawie
Gazecie Wyborczej.
Stwierdzono w nim, że komentarz zamieszczony na prywatnym profilu na Facebooku
Katarzyny Richter "jest sprzeczny z obowiązującymi standardami i systemem wartości Polskich Linii Lotniczych LOT".
Katarzyna Richter przeprosiła za swoje zachowanie, stwierdzając, że żałuje decyzji o upublicznieniu komentarza.