
East News / Twitter
Jarosław Kuźniar
pracuje aktualnie w programie
Onet Rano
, w którym jeździ po Warszawie samochodem i przepytuje gości. Okazuje się, że jest na tyle atrakcyjną postacią życia publicznego, że został twarzą luksusowego alkoholu
Chivas Rega
l.
Prezenter został twarzą marki obok Magdaleny Cieleckiej
i
Macieja Musiała
.
Kampania ruszyła w grudniu. Hasło kampanii brzmi:
"Success is a blend”.
Butelki dostały nowe opakowania z twarzami ambasadorów.
Każda z twarzy jest też opisana w wyjątkowo pretensjonalny sposób. Jednak to opis Kuźniara wywołał największe rozbawienie i krąży po sieci.
"Nie jestem wyłącznie publicystą, czy przedsiębiorcą. Tylko smakoszem, podróżnikiem, czy dziennikarzem? Również nie. Bogaty? Intrygujący? Wyrafinowany? Bezpośredni? Nic z tych rzeczy. Jestem sumą ich wszystkich"
- pisze o sobie Kuźniar na stronie producenta Chivas.

East News