W sobotę w Warszawie odbędzie się Parada Równości.
Imprezę
wspiera coraz więcej firm
, wśród nich znalazły się
Google, Discovery, MTV Pride, Nielsen, IBM, Microsoft i
Vogue.
Z tej okazji
Gazeta Wyborcza
rozsyła od wczoraj specjalny newsletter
dla społeczności LGBT+. Na paradzie będzie można też
otrzymać kod na prenumeratę gazety.
W sieci opublikowano także specjalną rozpiskę kolejności pojazdów i bloków firm wspierających tegoroczną paradę.
Okazuje się jednak, że
wielu osobom w środowisku nie podoba się rosnąca komercjalizacja parady i zarzucają korporacjom tzw. queer baiting.
Nie podoba się to także prawicy, która na Twitterze wzywa do bojkotu tych firm:
Zobacz też:
Hej, przypominamy tylko:
1. Szanujemy nawet ostrą dyskusję i wolność słowa, ale nie agresję. Przemocowe treści będą usuwane.
2. W komentarzach można swobodnie używać embedów z mediów społecznościowych.
3. Polecamy założenie konta, dzięki temu możesz zobaczyć wszystkie swoje dyskusje w jednym miejscu i dodać coś (👉 Sortownia), co trafi na stronę główną.