Premiera gry Cyberpunk 2077
według zapowiedzi zaplanowana jest na
16 kwietnia 2020 roku.
Pod koniec sierpnia jej twórcy zaprezentowali gameplay. Na opublikowanym na YouTubie wideo można zobaczyć fragment misji rozgrywającej się w jednej z dzielnic Night City.
Pokazano także kreator postaci, różne sposoby walki oraz to, jak rozwój bohatera wpływa na rozgrywkę.
Teraz
Marcin Blacha, kierujący zespołem odpowiedzialnym za scenariusz produkcji,
a wcześniej pracujący nad warstwą fabularną pierwszego Wiedźmina w rozmowie z serwisem INNPoland zdradził, że "
dialogi w Cyberpunku 2077 wystarczą do wypełnienia dwóch obszernych tomów książkowych".
Według jego relacji komentarze reżyserskie zajmują drugie tyle, a kolejne cztery tomy można by przeznaczyć na niewykorzystane materiały.
Podobno to tylko część dokumentacji, która była wykorzystana do prac nad fabułą gry.
Blacha dodał, że
historia gry ma być znacznie większa w skali niż wirtualne przygody Wiedźmina:
- Z perspektywy twórcy, Cyberpunk 2077 to opowieść o bohaterach postawionych w opozycji do świata, a świat jest jednym z bohaterów i dla mnie to znacznie szersza skala niż opowieści o małych ludzkich dramatach przedstawione w Wiedźminach.