Okazuje się, że pandemia nie dla wszystkich przedsiębiorstw jest problemem. Doskonale wykorzystuje ją
Żabka
. Adam Manikowski, członek zarządu, dyrektor ds. operacyjnych Żabka Polska podczas Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu przekazał, że
pandemia oznacza dla Żabki jeszcze szybszy wzrost i rozwój
:
- Nie widzimy na rynku nowych trendów, widzimy natomiast, że te trendy, które już były, przyspieszyły. Pandemia dla Żabki oznacza jeszcze szybszy rozwój, np.
w tym roku otworzymy 1000 sklepów, to najwięcej w historii Żabki
. Dzięki rebrandingowi staliśmy się bardziej otwarci i teraz możemy otwierać sklepy we wszystkich lokalizacjach - mówił Adam Manikowski.
Przedstawiciel Żabki podkreślił, że filozofia sieci opiera się na trzech słowach:
szybko, wygodnie i świeżo.
Ważna jest także bezpieczeństwo:
- Teraz jeszcze lepiej realizujemy ofertę dla klientów. Dzięki remodelingowi Żabki w format Galaxy
staliśmy się formatem bardziej otwartym, możemy otwierać sklepy we wszystkich lokalizacjach
. Wcześniej byliśmy kojarzeni głownie z lokalizacji miejskich, teraz możemy być także w miejscach przejazdowych i mniejszych miejscowościach - mówił członek zarządu Żabki.
- Bardzo dużo inwestujemy w innowacje. 10 proc. osób zatrudnionych w Żabce pracuje tylko nad poszukiwaniem i wdrażaniem innowacji. Na przykład, teraz jest modny koncept "smart city", czyli miasta, w którym żyje się wygodnie. Idąc w tym kierunku, Żabka staje się miejscem, gdzie nie tylko zrobię zakupy, ale też opłacę rachunki i odbiorę paczkę. Convenience, wygoda, czas, chcemy robić zakupy szybko - dodał.
Według niego jest to zasługa
inwestowania Żabki w logistykę firmy
:
- Nie zapominamy też o franczyzobiorcach. Patrzymy przez pryzmat lokalnych przedsiębiorców i to dzięki nim jesteśmy tak blisko naszych klientów - zapewnił Adam Manikowski.