fot. X @Jaguar, @elonmusk
Już w sierpniu
Jaguar
zapowiedział przerwę w produkcji dotychczasowych modeli samochodów. Jak przekazano, marka chce się skupić na realizowaniu planu
pełnej elektryfikacji swoich pojazdów
. Kierowcy będą mogli kupować Jaguary prosto z fabryki jeszcze przez maksymalnie najbliższy rok. Później u dealerów dostępne będą jedynie używane modele.
Jaguar w związku z tym zdecydował się na
rebranding
. Wygląda na to, że brytyjska marka ma ambicję stać się marką
ultraluksusowych, ekstrawaganckich samochodów elektrycznych
. Marka podaje, że nowa oferta ma być skierowana do klientów "nastawionych na design" i "bogatych w gotówkę, ubogich w czas".
Jak zapowiedziano 2 grudnia, podczas Miami Art Week, Jaguar ma zamiar pokazać "fizyczną manifestację swojej kreatywnej filozofii Exuberant Modernism". Wiele wskazuje na to, że podczas wydarzenia ujawni
przedprodukcyjny model elektrycznego auta
.
Jaguar opublikował
wideo
, w którym uchyla rąbka tajemnicy. Co ciekawe, w nagraniu
nie pojawia się auto
. Możemy za to zobaczyć
nowe logo
.
W sieci pojawiło się już
wiele nieprzychylnych komentarzy
, w których marce zarzucono
"bycie woke"
. Do rebrandingu odniósł się także miliarder
Elon Musk
, który pod nagraniem zapytał, czy marka sprzedaje jeszcze samochody: