Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez portal Wirtualne Media, z Facebooka korzysta 89,54 proc. polskich internautów. W marcu odwiedziło go 26,56 miliona użytkowników, a każdy z nich spędził tam średnio 17 godzin, 17 minut i 20 sekund.
Chodź z TikToka korzystało w marcu 48,91 proc. Polaków (14,51 miliona użytkowników), internauci spędzili w aplikacji średnio
po 19 godzin, 9 minut i 53 sekundy.
Instagram odwiedziło 55,65 proc. polskich internautów (6,51 miliona użytkowników), którzy przeciętnie spędzili tam 4 godziny, 44 minuty i 7 sekund. Natomiast Snapchat odnotował 6,14 miliona użytkowników (20,7 proc.) oraz 3 godziny, 39 minut i 50 sekund średniego czasu.
Z Twittera z marcu korzystało 9,61 miliona użytkowników (32,39 proc.), którzy spędzili tam średnio po godzinie, 23 minut i 35 sekund. Pinterest zanotował 7,84 miliona użytkowników (26,44 proc.) oraz 41 minut i 57 sekund przeciętnego czasu korzystania, a LinkedIn - 5,27 miliona odwiedzających (17,78 proc.) oraz 19 minut i 36 sekund średniego czasu.
Większość platform zanotowała dłuższy średni czas korzystania niż miesiąc wcześniej, głównie dlatego, że marzec był dłuższy od lutego o 3 dni.