Wczoraj media obiegła informacja, że
sponsorem tytularnym francuskiej Ligue 1 od przyszłego sezonu zostanie Uber Eats.
W sezonie 2019/20 Uber Eats będzie partnerem, zaś w kolejnych sezonach
2020/21 i 2021/22 oficjalną nazwą rozgrywek będzie Uber Eats Ligue 1.
Jeszcze wczoraj kibice szeroko komentowali wybór nowego sponsora i zmianę nazwy rozgrywek, to jednak nie koniec zaskoczeń.
L’Equipe
podaje kolejne szczegóły porozumienia, z których wynika, że
na każdy mecz w sezonie 2020/21 i 2021/22 piłka będzie wwożona na murawę przez dostawcę Ubera.
Nie wiadomo jeszcze,
czy będzie wjeżdżał na rowerze, czy skuterem.
Wiadomo za to, że za promocję
Uber Eats ma zapłacić około 15 milionów euro rocznie
, czyli blisko trzykrotnie więcej niż dotychczasowy sponsor ligi, firma Conforama.
Wiele osób przypomina
mecze, podczas których na środek boiska piłkę wwoził zdalnie sterowany samochodzik oklejony nazwami sponsorów.
Teraz wchodzimy w
nowy etap marketingu: