Logo
  • DONALD
  • "SIECI" ZAROBIŁY W TYM ROKU JUŻ 10 MILIONÓW NA REKLAMACH PAŃSTWOWYCH SPÓŁEK

"Sieci" zarobiły w tym roku już 10 milionów na reklamach państwowych spółek

27.09.2018, 14:31
Wirtualne Media
donoszą, że wśród mediów, które zarobiły najwięcej na reklamach państwowych spółek i ministerstw są  prawicowy tygodnik
Sieci
,
Super Express
 i
Gazeta Polska.
Najwięcej reklam z tych źródeł straciły: tabloid
Fakt, Gazeta Wyborcza
oraz tygodnik
Polityka.
Wirtualne Media
dokonały analizy na podstawie wyników
Kantar Media
. Według tych danych Sieci zarobiły od stycznia do lipca tego roku
10,84 mln zł, czyli 3,28 mln zł
więcej niż w tym samym okresie ub.r.
Firmy i instytucje państwowe na reklamę w
Super Expresie
wydały
8,46 mln zł, czyli 3,36 mln zł
więcej niż przed rokiem. Na trzecim miejscu znalazła się
Gazeta Polska
, która na państwowych reklamach zarobiła w tym roku
6,64 mln zł, czyli 2,66 mln zł
więcej niż rok wcześniej. Jej redaktor naczelny Tomasz Sakiewicz narzeka głośno na problemy finansowe i apeluje do polityków o większą pomoc.
Równie dobrze wyglądają wyniki tygodnika
Wprost
i
Do Rzeczy,
które dostały odpowiednio
6,5 mln złotych i 5,6 mln złotych.
Na dole tabeli znalazły się
Newsweek, Gazeta Wyborcza
i tygodnik
Polityka.
 Dwa pierwsze tytuły zarobiły odpowiednio
345 i 213 tysięcy złotych.
Polityka nie otrzymała zaś ani złotówki od państwowych spółek.

Hej, przypominamy tylko:

1. Szanujemy nawet ostrą dyskusję i wolność słowa, ale nie agresję. Przemocowe treści będą usuwane.

2. W komentarzach można swobodnie używać embedów z mediów społecznościowych.

3. Polecamy założenie konta, dzięki temu możesz zobaczyć wszystkie swoje dyskusje w jednym miejscu i dodać coś (👉 Sortownia), co trafi na stronę główną.

4. Jeżeli chcesz Donalda bez reklam, dołącz do naszych patronów: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »

Źródła:

1. W prasie na reklamach państwowych najwięcej zarabiają „Sieci”, mocno w dół „Fakt” i „Gazeta Wyborcza” (analiza)https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/panstwowe-spolki-i-ministerstwa-gdzie-sie-reklamuja-najwiecej-w-sieciach-w-dol-fakt-i-gazeta-wyborcza-analiza
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA