YouTube / Blowek
Oglądalność
YouTube, streamów i treści influencerów
w dniach 12-15 marca
wzrosła o 30 procent
w porównaniu do analogicznego okresu tydzień wcześniej, donosi LifeTube.
"Kampanie realizowane teraz mają
zdecydowanie lepsze niż spodziewane wyniki
" - chwali się agencja "influencer marketingu".
Wzrost oglądalności treści w internecie zbiegł się w czasie ze stopniowym wprowadzaniem w Polsce
kwarantanny w związku z epidemią koronawirusa
.
LifeTube
Lepszymi statystykami mogą pochwalić się też
sklepy internetowe
.
"Po jednej z naszych kampanii dla dużego klienta e-commerce
20 000 nowych UU
założyło konta i dokonało zamówienia w e-sklepie" - chwali się agencja.
Agencja "Aktualna sytuacja to zdecydowanie najlepszy czas, aby włączyć YouTube i influencerów w komunikację w e-commerce".
Inne zdanie na ten temat ma
Krzysztof Gonciarz
.
Jego zdaniem cały biznes influencerów czeka teraz poważny kryzys: