fot. Bauhutte
Pandemia koronawirusa sprawiła, że w Japonii wzrósł popyt na
osobiste mini namioty "bocchi tent"
. Produkt, który został zaprojektowany z myślą o gamerach, cieszy się rosnącą popularnością wśród
osób pracujących zdalnie
.
"Bocchi tent", stworzony przez firmę Bauhutte, ma 1,5 metra wysokości i niecałe 1,7 metra kwadratowego powierzchni. Jego wymiary sprawiają, że
w środku zmieści się przeciętnej wielkości biurko i fotel biurowy
. Okienka i zapinany na suwak dach umożliwiają swobodne wietrzenie namiotu w zależności od potrzeb.
Namiot wykonany jest z materiału, który zapewnia zacienienie i wrażenie odcięcia od świata zewnętrznego. Producent zapewnia, że
"psychologiczne korzyści" są nie do przecenienia
.
Jak informuje serwis SoraNews24, od początku roku zainteresowanie namiotami wzrosło trzykrotnie. Mimo tego
nadal można je kupić na Amazonie
w cenie
10 130 jenów
, czyli ok.
370 złotych
. Zwolennicy pracy w łóżku docenią fakt, że namiot dostępny jest też w większej wersji, umożliwiającej leżenie.