Logo
  • DONALD
  • ORANGE POLSKA OSTRZEGA PKO BANK POLSKI PRZED ZMUSZANIEM PRACOWNIKÓW DO RADOŚCI

Orange Polska ostrzega PKO Bank Polski przed zmuszaniem pracowników do radości

30.09.2019, 11:55
[reklama]
PKO Bank Polski
mimo wielu głosów krytyki zdecydował się rozszerzyć testowanie 
sensorów kontrolujących uśmiechy pracowników.
Przy użyciu sprzętu opracowanego przez startup Quantum CX z Gdyni bank chce sprawdzać, czy i pracownicy i klienci się uśmiechają. Zachętą do testów kontrowersyjnej technologii ma być
 "pomoc charytatywna"
 -
każdy wykryty uśmiech to 1 grosz przekazany na szczytny cel.
Podobno też udział w programie jest dobrowolny, ale już teraz program testowany jest w
16 placówkach. Bierze w nim udział 100
doradców klienta. 
Jak doniósł jeden z naszych czytelników, wprowadzono
system nagród.
Pracownicy, uśmiechając się, zbierają punkty, które mogą potem wymienić na nagrody. Niestety, systemem zainteresował się też bankowy dział obsługi telefonicznej, argumentując, że "
uśmiech poprawia także jakość obsługi klienta przez telefon".
Pisaliśmy o tym tutaj:
[reklama]
Krytycy
ostrzegają, że program
 zamiast wprowadzać naturalną i przyjemną atmosferę
, może to prowadzić do n
apięcia zarówno u pracowników, jak i klientów
My, ku przestrodze, przypomnimy
LipDUB Orange Polska
, jedno z najdłuższych i
najbardziej żenujących nagrań tego typu, nagrane w celu pokazania rodzinnej atmosfery w pracy.
O ile nam wiadomo, wciąż nikt nie odpowiedział za to
bestialstwo:

Hej, przypominamy tylko:

1. Szanujemy nawet ostrą dyskusję i wolność słowa, ale nie agresję. Przemocowe treści będą usuwane.

2. W komentarzach można swobodnie używać embedów z mediów społecznościowych.

3. Polecamy założenie konta, dzięki temu możesz zobaczyć wszystkie swoje dyskusje w jednym miejscu i dodać coś (👉 Sortownia), co trafi na stronę główną.

4. Jeżeli chcesz Donalda bez reklam, dołącz do naszych patronów: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA