Z najnowszych wyliczeń wynika, że od 2 stycznia do 1 kwietnia fanpage Mateusza Morawieckiego na promocję 244 postów wydał prawie 78 tysięcy zł. Premier wydał w pierwszym kwartale na reklamy
najwięcej spośród polskich polityków
.
Kancelaria Premiera na promocję na profilu Cyfryzacja KPRM wydała 60,2 tysiąca zł, a sama KPRM zainwestowała w reklamy na Facebooku dokładnie 8921 zł. Profil Prawa i Sprawiedliwości przeznaczył na ten cel 16,3 tysiąca zł, Platforma Obywatelska wydała 58,4 tysiąca na 60 reklam, a sam Donald Tusk na promocję ośmiu postów wydał 3 tysiące zł.
Minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro przeznaczył na promocję 15,9 tysiąca zł, jego partia Solidarna Polska wydała 29,3 tysiąca zł na 13 reklam. Natomiast europoseł Patryk Jaki wygospodarował na ten cel 10 tysięcy zł, a Dariusz Matecki - 9,5 tysiąca zł. Ponadto treści sponsorowane polityka SP za kolejne 5,7 tysiąca zł trafiły na fanpage Dariusz Matecki - Radny Miasta Szczecin.
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej wypromowało swoje treści na Facebooku za 12,1 tysiąca zł. Z kolei Szymon Hołownia symbolicznie skorzystał ze środków Fundacji Polska Od Nowa i przeznaczył 500 zł na promowanie jednego posta. Jego partia Polska 2050 e środków tej samej fundacji na posty sponsorowane wydała 8,5 tysiąca zł.
Lider PSL Władysław Kosiniak-Kamysz zainwestował 3,85 tysiąca zł w reklamy na Facebooku. Wśród liderów Lewicy tylko Włodzimierz Czarzasty przeznaczył na promocję prawie tysiąc zł, Robert Biedroń, Adrian Zandberg czy Magdalena Biejat nie wydali na ten cel ani złotówki. Podobnie zrobili liderzy Konfederacji - Sławomir Mentzen i Krzysztof Bosak.