Gra Diablo IV miała swoją premierę 6 czerwca. Podsumowanie pierwszego tygodnia pokazuje, że fani serii tęsknili za rozgrywką - gracze spędzili przed ekranami aż
276 milionów godzin
.
Choć nowe dziecko Bizzarda jest najdroższą grą z serii, w ciągu pięciu dni studio zarobiło na sprzedaży
666 milionów dolarów
. Gra przebiła World of Warcraft, Diablo 2 czy Warcraft 3 w liczbie sprzedanych kopii fizycznych i cyfrowych.
Producent Rod Fergusson w wywiadzie dla gamesradar+ poinformował, że twórcy starają się poszerzyć grupę odbiorców, dlatego Diablo IV jest dla wszystkich, zarówno dla fanów serii i osób, które dopiero odkrywają Sanktuarium.
- Nie chcemy, by odstraszyła ich IV w tytule. Ułatwieniem było m.in. umiejscowienie akcji 50 lat po wydarzeniach z Diablo III - dodał.
Powstała również tematyczna piosenka. Teledysk do utworu promującego grę częściowo kręcono w katedrze Chapelles des Jesuites w północnej Francji.