Youtuber
Wojtek Przeździecki
znany jako ojWojtek postanowił nakręcić film, w ramach którego
anonimowo zapytał 100 influencerów
, czy zechcą
zareklamować bluzę
stworzoną przez niego. Na bluzie widoczna była grafika z jego
odciśniętymi pośladkami.
Youtuber stworzył markę Padoo, która powstała w ramach projektu w ramach którego wymienia pieniądze na samochód, który odda jednemu z widzów. ojWojtek przy okazji projektu chciał sprawdzić,
jak sztucznie wyhajpowany brand jest w stanie się sprzedawać.
Co ciekawe, okazało się, że całkiem nieźle.
Youtuber spotkał się firmą zajmującą się produkcją odzieży i stworzył wraz z nimi bluzę, na której
odciśnięte są jego pośladki.
Później ojWojtek rozpoczął promocję bluz z grafiką odciśniętych pośladków na
TikToku.
Youtuber i jego współpracownicy przeprowadzili rozmowy z influencerami, promujące markę, które poniosły się na TikToku. Filmiki między innymi nagrano na konferencji FameMMA. Bluzę otrzymał m.in.
Natan Macroń
, który po konferencji
zareklamował ją na Instagramie.
3 dni po konferencji okazało się, że na stronę Padoo weszło aż 17 tysięcy osób. Na sprzedaży bluz youtuber zebrał 3500 złotych.
ojWojtek napisał w sprawie promocji marki
do 100 influencerów
. 18 z nich odpowiedziało na wiadomości, a
8 zgodziło się przyjąć paczkę
. Wśród osób, które zareklamowały markę sprzedającą bluzę z grafiką pośladków youtubera znalazła się influencerka
Adrianna Śledź, Tomek Olejnik, Edziooo czy Filip Zabielski.
Ostatecznie w ramach akcji youtuberowi udało się sprzedać bluz za 7360 złotych.
Przypomnijmy, że wcześniej ojWojtek nagrał
podobny filmik
, w którym założył fikcyjną firmę i wysłał
ofertę scamu do 100 influencerów.