Szwajcarskie hotele Ibis
postanowiły wyjść naprzeciw oczekiwaniom zapracowanych klientów, którzy zatrzymując się w hotelu chcą odpocząć. Chcą też jednak pokazywać znajomym, jak dobrze się bawią. Na życzenie klientów dostępni są więc specjaliści, którzy zajmą się
prowadzeniem ich kont na Instagramie.
Usługa
Relax We Post
polega na tym, że
specjalnie wyznaczona osoba publikuje zdjęcia na Instagramie klienta. Dodatkowo osoba ta może odpowiadać na komentarze innych użytkowników na profilu właściciela.
Zatrudnieni przez hotel specjaliści odpowiadają za konkretne obszary mediach społecznościowych tak jak moda, uroda, motoryzacja.
Usługa prowadzona jest w ramach specjalnej akcji w 17 obiektach sieci Ibis w
Zurychu i Genewie
.
Pakiet "opieki" zawiera trzy zdjęcia i relacje dziennie.
Na razie klienci hoteli mogą z niej korzystać bez dodatkowych opłat, od 3 listopada do 2 grudnia 2018 roku.
Każde zdjęcie publikowane przez "opiekuna" zostanie oznaczone hasztagiem #postedbysocialmediasitter.