Syndyk masy upadłościowej
Amber Gold
wystawił wszystko, co należało do słynnego parabanku.
W tym również graficzno-tekstowy znak towarowy firmy. Póki co wpłynęła na niego
jedna oferta na kwotę 1100 zł
, ale syndyk zaznacza, że nie upłynął jeszcze termin na uiszczenie zaoferowanej ceny, tym samym nie doszło jeszcze do sprzedaży.
Logo Amber Gold kojarzy się negatywnie, ale jest szeroko kojarzone i
jest znakiem chronionym przez Urząd Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej w bardzo szerokim zakresie
, m.in. do informacji handlowych w zakresie towarów, wykorzystania na kartach płatniczych, metalach szlachetnych, ozdobach, biżuterii, plakatach, broszurach, kalendarzach i pamiątkach oraz jako logo dla usług doradczych, wystaw, pośrednictwie w handlu, zarządzaniu programami lojalnościowymi, motywacyjnymi, promocyjnymi.
Ochrona obejmuje także
transport pasażerów i towarów, wypożyczanie samochodów, dostarczanie wiadomości, usługi turystyczne
, parkingowe, kurierskie, prowadzenie konferencji i szkoleń oraz publikację książek i zabawę.