Znany z TikTokowego kanału Okiem Młodych i młodzieżówki PiS
Oskar Szafarowicz
jakiś czas temu został współgospodarzem nowego programu TV Republika
.
Hity w sieci
emitowane są od 1 kwietnia co sobotę, a program reklamowany jest jako "subiektywny przegląd najzabawniejszych wydarzeń, którymi żyje polski internet".
"Sieciowe rewelacje będą przedstawiane z dużą dozą humoru, a ostrze obecnej w nim satyry nie oszczędzi nawet tych, których mainstreamowe media traktują nadzwyczaj łagodnie" - zapowiadano show.
Główną gospodynią programu jest Mirona Hołda - szefowa redakcji social mediów TV Republika. Obok niej występują Magdalena Czapska oraz właśnie Oskar Szafarowicz, który na potrzeby programu przeprowadza m.in.
sondy uliczne
.
Okazuje się, że
Hity w sieci
nie są jednak hitem TV Republika. Jak wynika z raportu Wirtualnych Mediów do 22 kwietnia
średnia widownia programu wynosiła 6,6 tys. osób
. Przekłada się to na 0,11% udziału w rynku.
Najwięcej widzów miał odcinek trzeci wyemitowany 15 kwietnia, obejrzało go 11,4 tys. widzów. Premierowy odcinek obejrzało 9,6 tys. osób, a drugi tylko 1,2 tys. Odcinek wyemitowany 22 kwietnia zgromadził przed ekranami 4,2 tys. widzów.
Przypomnijmy, że tymczasem
kariera
Oskara Szafarowicza rozwija się wyjątkowo szybko. Niedawno dostał
posadę "specjalisty"
w PKO BP. Ma zajmować się m.in. "pozyskiwaniem młodych pracowników".