Logo
  • DONALD
  • OKAZAŁO SIĘ, ŻE NA PLAKATY ANTYWOJENNE POSZŁO 23 MLN ZŁ Z KASY BANKU GOSPODARSTWA KRAJOWEGO

Okazało się, że na plakaty antywojenne poszło 23 mln zł z kasy Banku Gospodarstwa Krajowego

15.06.2022, 14:45
fot. Twitter
Portal Wirtualne Media dowiedział się, że
międzynarodowa akcja informacyjna "Stop Russia Now"
Banku Gospodarstwa Krajowego
kosztowała ponad 23,1 mln brutto
. Kampania zainicjowana przez Mateusza Morawieckiego objęła mobilne billboardy w Polsce, Niemczech, Holandii, Belgii, Francji, Włoszech, Austrii, Węgrzech, Grecji i Bułgarii. 
- Spotykamy się tutaj, aby zainicjować akcję specjalną, która ma budzić sumienia. Bo Władimir Putin przygotował specjalną operację zbrodni wojennych i ludobójstwa. To, co się dzieje na ulicach ukraińskich miast, wstrząsa naszym sumieniem, ale zbyt krótko. Zbyt szybko nasi partnerzy w Europie Zachodniej i Europie Południowej chcieliby wrócić w koleiny normalności - powiedział premier podczas kwietniowej konferencji prasowej.
Kampania została zrealizowana przez Fundację Instytut Badań Rynkowych i Społecznych oraz Tak Bardzo Group. Jej głównym celem było doinformowanie opinii publicznej na świecie o konsekwencjach inwazji Rosji na Ukrainę. 
Rzeczniczka prasowa BGK Anna Czyż poinformowała Wirtualne Media o szczegółach akcji informacyjnej. Wyjaśniła, że działania Polski wpisują się w kampanię prowadzoną przez ukraińskie władze, które nawołują społeczność międzynarodową do udzielenia wsparcia w walce z agresorem.
- Przekazy polskiej kampanii skupiają się w szczególności na
kryzysie humanitarnym oraz wyzwaniach związanych z falą uchodźców
przybywających z Ukrainy do Polski i do innych krajów. W wyniku agresji Rosji na Ukrainę codziennie śmierć ponoszą cywile, a miliony obywateli Ukrainy musiały uciekać przed konfliktem zbrojnym - tłumaczyła.
Przekazała, że BGK wraz z Kancelarią Prezesa Rady Ministrów wyłonił wykonawców kampanii zachowując tryb konkurencyjny. Jej dotychczasowy koszt wyniósł 23 138 220 zł brutto. Fundacja Instytut Badań Rynkowych i Społecznych wykonała badania opinii publicznej w cenie 2 878 20 zł (bez VAT). Z kolei firma Tak Bardzo Group za zlecenie otrzymała 18 577 560,97 zł (bez VAT).
- Akcja została dostrzeżona nie tylko w krajach, w których miała miejsce i przełożyła się na
202 publikacje internetowe
w mediach na całym świecie. Kampania wywołała również zaangażowanie jej odbiorców, ponad 7,7 mln użytkowników odwiedziło stronę internetową akcji podczas jej trwania - dodała Czyż.
Zobacz też:

Hej, przypominamy tylko:

1. Szanujemy nawet ostrą dyskusję i wolność słowa, ale nie agresję. Przemocowe treści będą usuwane.

2. W komentarzach można swobodnie używać embedów z mediów społecznościowych.

3. Polecamy założenie konta, dzięki temu możesz zobaczyć wszystkie swoje dyskusje w jednym miejscu i dodać coś (👉 Sortownia), co trafi na stronę główną.

4. Jeżeli chcesz Donalda bez reklam, dołącz do naszych patronów: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA

Popularne dzisiaj

Polscy streamerzy urządzili sobie własną galę Oscarów, była bójka i nagroda za krytykowanie Ukraińców

Polscy streamerzy urządzili sobie własną galę Oscarów, była bójka i nagroda za krytykowanie Ukraińców
20
"Przepraszam bardzo, ale wydaje mi się, że nie powinniśmy być obojętni na takie przejawy ksenofobii, jak były w poprzedniej kategorii". Zobacz więcej »

Eurostat: polskie społeczeństwo znowu średnio się "postarzało", statystyczny Polak ma 43 lata

Eurostat: polskie społeczeństwo znowu średnio się "postarzało", statystyczny Polak ma 43 lata
32
Oznacza to, że jedna połowa osób obecnie zamieszkujących nasz kraj jest starsza niż 43 lata, natomiast druga połowa jest młodsza. Zobacz więcej »

Konfederacja chce wystąpienia Polski ze Światowej Organizacji Zdrowia

Konfederacja chce wystąpienia Polski ze Światowej Organizacji Zdrowia
37
Politycy Konfederacji w uzasadnieniu do projektu wskazują, że WHO nie sprostała oczekiwaniom w trakcie pandemii COVID-19. Zobacz więcej »

Grimes, artystka i była partnerka Muska błaga o kontakt w sprawie ich dziecka, jej wpisy są cenzurowane

Grimes, artystka i była partnerka Muska błaga o kontakt w sprawie ich dziecka, jej wpisy są cenzurowane
27
"Nie chce odpowiedzieć na SMS-y, maile i opuścił wszystkie spotkania, a nasze dziecko będzie cierpieć na dożywotnie upośledzenie, jeśli on nie odpowie". Zobacz więcej »
Więcej popularnych