Celine Dion
we współpracy z marką Nununu wypuściła
własną kolekcję ubrań dla dzieci
. W sieci pojawiła się właśnie reklama
"Celinununu"
, która budzi ogromne kontrowersje za oceanem.
W filmie widzimy piosenkarkę, która przychodzi do szpitala pełnego noworodków
ubranych na różowo i niebiesko
. Wtedy zdmuchuje na nie magiczny pył, po którym ich
śpioszki stają się neutralne
- białe, czarne i szare.
"Célinununu jednoczy dwie siły jednym głosem - moda ma moc kształtowania ludzkich umysłów.
Zainspiruj swoje dziecko do tego, by było wolne i odnajdywało własną indywidualność poprzez ubiór
" - tłumaczą swoją misję twórcy marki.
"Nie jestem tu, aby powiedzieć rodzicom, jak mają wychować swoje dzieci. Jestem tu, by
poprosić ich, aby pozwalali dzieciom otwarcie mówić o tym, jak się czują"
- mówi o projekcie piosenkarka.