Logo
  • DONALD
  • RUCH NARODOWY TROPI DYSKRYMINACJĘ POLAKÓW PRZEZ MIĘDZYNARODOWE KONCERNY NA PODSTAWIE CENY KURTKI POLSKIEGO SKLEPU HOUSE

Ruch Narodowy tropi dyskryminację Polaków przez międzynarodowe koncerny na podstawie ceny kurtki polskiego sklepu House

18.01.2021, 07:25
Ruch Narodowy
udostępnił wczoraj
wpis,
w którym informuje o tym, że
międzynarodowe koncerny wyzyskują polskich konsumentów
. Organizacja zwraca uwagę na
problem zawyżania cen produktów w Polsce
w stosunku do ich odpowiedników sprzedawanych w sklepach niemieckich.
"Można podać przykład koszyka produktów w sklepie jednej z popularnych sieci. Badanie metodą tajemniczego klienta przeprowadzono tego samego dnia, w miastach podobnej wielkości, jednocześnie w Polsce i Niemczech. Efekt? Na 68 tych samych produktów, 38 było tańszych za Odrą.
Najskrajniejszy przypadek to 85% różnicy ceny na niekorzyść Polski
. Niemieckie instytucje wyliczają, że produkty z działów chemia gospodarcza, kosmetyki czy słodycze są średnio ponad 20% tańsze w Niemczech niż w Polsce" - napisano w na Facebooku.
Wpis został także
opatrzony grafiką, na której Ruch Narodowy jako przykład podaje ceny kurtki sprzedawanej w sieci House
w Polsce i Niemczech
. Przykład jest jednak nie do końca trafiony, ponieważ
House jest polskim sklepem
. Co więcej
cena produktu
znajdująca się na zamieszczonym screenie
przed obniżką, była wyższa w sklepie niemieckim
.
W związku z tym, że w sieci pojawiło się wiele komentarzy odnośnie ceny,
zdecydowano się na zasłonięcie jej na grafice zamieszczonej na Twitterze
:
Zobacz też:

Hej, przypominamy tylko:

1. Szanujemy nawet ostrą dyskusję i wolność słowa, ale nie agresję. Przemocowe treści będą usuwane.

2. W komentarzach można swobodnie używać embedów z mediów społecznościowych.

3. Polecamy założenie konta, dzięki temu możesz zobaczyć wszystkie swoje dyskusje w jednym miejscu i dodać coś (👉 Sortownia), co trafi na stronę główną.

4. Jeżeli chcesz Donalda bez reklam, dołącz do naszych patronów: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA